Index

2013-12-31

Snart nytt år

Och detta verkar vara det året som börjat sämst jämfört med hur det slutar. Åtminstone mest så på många år. Det var några tidigare... Som typ gick åt helvete för att jag gjorde en del dumma beslut (detta är ett exempel på en litotes).

Men förra nyår vilket skräp! Hamnade på någon brat-fest utanför helsingborg med massa pretto-hipsters. Folk grät och grälade kors och tvärs, jag var hundra procent nykter och hade haft en förjävlig dag isolerad i en lägenhet utan vare sig ström eller ljus. Och regnet bara öste. Skitbra. Slutade med att jag körde bil hela vägen till hemtrakterna i Småland över natten. Fick iallafall tillfälle att hälsa gott nytt år till en tjej som jobbade bort natten på en mack. Årets första goda gärning ;)

I år lär bli andra bullar. Ska även denna gång ned till Skåne, men slipper hysteri om allt är som det sägs. Trevliga människor och mysig stämning. Så jag vill ha't! Förra nyårslöftet var att varje dag skulle vara bättre än den innan, och det var ju lätt i början, men sen så hade man väl svackor. I helhet känns det dock som om det bara blivit bättre och bättre. Till slut brast fördämningarna och nu har jag en del jävligt bra idéer på känn.

Fast årets höjdpunkter var festivalerna. Evigheten och Forest Star. Jag hoppas jag får tillfälle att besöka dem igen nästa år <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar